Bestelling, bezoring en betaling

Hoe plaats ik een bestelling?
Om een bestelling te plaatsen voegt u het product naar keuze toe aan de winkelwagen.
Hierna klikt u op het symbool van de winkelwagen en vult u vervolgens uw persoonlijke gegevens in.
U kiest een betaalmethode en gaat akkoord met de algemene voorwaarden en de verzendkosten.
Hierna zal uw bestelling worden verwerkt door Totally Today en wordt uw pakket zo snel mogelijk afgeleverd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?
Nadat u de door uw gekozen bestelling heeft bevestigd, kan deze niet meer worden aangepast.
Er kunnen dus geen producten meer worden toegevoegd en ook geen producten worden verwijderd na het bevestigen en dus betalen van uw bestelling.
U zal voor een nieuw product(en) een nieuwe bestelling moeten plaatsen.

Mijn bestelling is niet gelukt, wat nu?
Wanneer u twijfelt over de door u gemaakte bestelling, neem dan contact op met de klantenservice.
Wij zoeken uit of uw bestelling op de juiste manier is doorgekomen en verwerkt.
Mocht dit niet het geval zijn, dan nemen wij contact met u op.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer uw bestelling is betaald en verwerkt zal deze zo snel mogelijk worden opgestuurd naar het door u opgegeven adres.
Uw pakket zal tussen de 1-3 werkdagen bij u worden afgeleverd door de DHL.
U ontvangt een bevestigingsmail wanneer uw pakket onderweg is.
Het pakket is te traceren met Track and Trace.
Wanneer u een bestelling plaatst tijdens of rondom feestdagen kan de levering wat langer duren.

Betalingsmogelijkheden
Er zijn twee soorten betalingsmogelijkheden waar u uit kunt kiezen:

1. Betalen via een overschrijving naar het zakelijke bankrekeningnummer van Totally Today.
Dit nummer is te vinden tijdens het bestellen van uw producten onder het kopje 'betaalmethodes'.

2. Het betalen via IDeal.
Met iDeal betaal je direct op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.